Blog's stat

Pengikut

Rabu, 13 Mac 2013

apa laa ni kunun?



waaaaaaahhh.. serius ni aku bagitau korang. hidup aku, aku rasa semakin indah.. indah sangat sangat. tak dada sedih sedih *konon, padahal asyik meraung melolong depan si kawan setia je. haha! alamak! bocor rahsia lah pulak.. jangan bagitau sesiapa tau. awas!
huhux. sampai terlupa nak say ASSALAMUALAIKUM and SELAMAT PETANG. ee, kalau minum teh panas and makan pisang goreng nii. yummy. enak. tapi tak apa. tahan lapar dulu, aku nak berceloteh kejap. rindu pulak dengan blog aku yang memang teramat boring ini. hehe.
so, korang tau tak. ok, tak tahu kan? memang laa aku kan belum cerita lagi...

aku kan daa ada ehem ehem. bukan couple and bukan juga suami. jadi apa lah? fikir fikir...
aku ada 'kawan tapi mesra' lah.. hahax. *tu pun mau bagitahu. suka hati aku lah kan? blog aku. tak nak baca sudaa. keluar. tekan tanda 'X' tu cepat. hehe.
dia kan, hensem. hensem sesangat :) aku rasa nak pengsan sebulan je bila terjumpa atau berselisih dengan dia. eh, bukan pengsan sebulan. koma. huhux. entah lah macam mana aku boleh rapat dengan mamat kegilaan ramai tuh. aku pun tak tahu. dan malas nak ambik tahu. yang penting kami sekarang rapat. sweet dan sewaktu dengannya. hahax.
mula mula aku biasa biasa jaa dengan ia tu. tak ada perasaan lah ni kunun kan. tapi, tanpa sedar.. tu perasaan hadir tetiba. tanpa diundang dan sukar dibuang. serius. tak tipu. aku sudaa halau tu perasaan keluar dari hati aku nii, tapi tak dapat. nak buat macam mana. huhux. hurm.. ada orang cakap dengan aku, dia kata.. "macam mana kau mahu buang tu perasaan jauh dari hati kau kalau hati kau sendiri sebenarnya yang tak mahu buang tu perasaan. jadi, bila bila masa jaa tu perasaan pergi kalau hati kau memang betul betul mahu lupakan. jangan keluar di mulut lain, di hati pulak lain" 
huhh... tu diaaaa.. sampai sekarang aku ingat. tak akan aku lupa. sebab aku tulis apa dia cakap ni dalam buku nota aku.. hehe. sebab tu tak akan lupa. hari hari aku baca....

tapi jujur laa. hati aku memang tak nak buang tu perasaan. aku nak biar kan ia tersimpan jaa di hati aku ni. kalau terluka pun apa boleh buat kan. merana merana laa. yang dengar tangisan aku kawan aku jugak. yang pecah gegendang telinga, kawan aku jugak. hehex.
tapi aku harap laa persahabatan kami ni inda terputus. aku bahagia dengan ia.. sangat bahagia.. wow! hehex..



:: terkenangkan kau, kadang buat aku senyum sorang sorang sehingga kan aku di sangka kan GILAAA!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen komen dulu baaa :)