Blog's stat

Pengikut

Khamis, 14 Mac 2013

eh!


holaa.
hai.
dan assalamualaikum.

aku nak cerita tentang seorang perempuan kat kelas aku ni. wow! hahaha. aku dengan dia ni bukannya rapat  pun dan jarang berbual sama sama walaupun dia satu kelas dengan aku. aku tak akan tegur dia tu. dia yang tegur aku. kalau dia tegur aku pun, aku akan layan dia acuh tak acuh. bukan nak menyombong. dan memang tak senarai pun sikap sombong tu dalam diri aku. ya, memang aku ni bukan jenis yang peramah juga. haha.
aku sebenarnya tak boleh dengan dia tu. entah. aku rasa dia tak sedar kot yang aku ni sakit hati dengan dia sebab tu lah dia macam okay okay je dengan aku. kesalahan dia buat kat aku tak ade lah besar sangat. cuma, ye lah. aku ni hanyalah manusia biasa.
dia pulak suka sangat cakap yang bukan bukan tentang aku kat kawan aku. kawan aku pulak memang akan bagi tahu aku lah. ye lah, dah dia kawan aku kan. mesti lah dia bagi tahu aku.
orang kata dia ni suka cari perhatian. ya. kadang kadang tu. jujur lah aku bagitahu ni. dan aku betul betul tak suka sikap dia yang suka menjerit memekak melolong bagai orang gila di kelas. teriak teriak. hempas hempas meja. memang begitu lah dia buat kalau ada yang tak kena di mata dia tu atau pun ada yang menyakitkan hati dia *konon. sayang tahu tak? muka dia cantik. boleh tahan. ada lah juga jerawat yang tumbuh subur di muka dia tu tapi memang tak dinafikan muka dia dikategorikan sebagai boleh tahan cantik lah.
ada yang bagitahu aku, dia ni minat kat seorang mamat. mamat di pulak rapat dengan aku. kami kawan sejak sekolah rendah lagi. kadang kadang ada yang kata kami ni macam pasangan couple sebab keakraban kami yang memang macam pasangan couple lah. hahaha. tapi kami berdua bukan nya pasangan couple. kami kawan. tiada perasaan 'luplup' pun di hati kami. langsung tak ada. okay? tapi entah lah kenapa perempuan ni kata aku suka mamat tu. ya Allah. tak kuasa aku. sungguh!
konon nya pulak, dia kata aku CEMBURU bila dia bercakap dengan mamat yang dia minat tu. tak terlintas di hati aku pun. walaupun sebesar kuman k. kenapa lah dia boleh terfikir benda yang tak masuk dek akal tu? aku rasa nak haje cuci kepala otak di tu dengan peluntur. biar bersih otak dia tu. huh.

mengapa lah ek?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen komen dulu baaa :)