Blog's stat

Pengikut

Selasa, 19 Mac 2013

musuh


hello . hai . assalamualaikum .

okay para pembaca sekalian . 
korang semua pun tahu apa itu musuh kan . fuh . pada pendapat aku lah kan , lebih bagus lagi ada musuh depan mata daripada musuh dalam selimut . setuju tak ? setuju lah bah . huhu . orang kata , makin ramai sukakan kita makin ramai jugak lah yang benci kita . jealous kot kan . hehe . kalau cemburu tu bertempat tak apa jugak lah kan ..
hurm , sambung kisah . aku memang ada musuh . tapi bukan aku yang mulakan dulu . hebat geng . masa tuh aku baru je pindah sekolah ni . tetiba dapat musuh pulak dah . bebal nya . entah lah kenapa budak tu . tak pepasal dia jealous dengan aku . korang nak tahu gara gara apa dia jealous ? huh , parah geng . sebab aku dekat dengan adik angkat dia . diulang taip . adik angkat . tak ke kau pelik bin hairan tuh ? mak ayah adik angkat dia tuh pun tak halang aku dekat dengan dia . ini baru jadi kakak angkat pun nak gila kuasa . separuh betul lah otak dia . hisy . menyampah aku . padahal aku dengan adik angkat di tu memang rapat dari kecik lagi . dia baru je setahun kenal dah melebih . hot aku beb .

hehe..
aku ni sebenarnya bukan nak cerita pasal dia . aku nak cerita pasal dua orang sepupu ni . tak tahu lah . bukan nya nak menyebok tapi aku tak suka tengok . hehe . dorang ni mula mula couple . tapi putus dah sekarang . dan bermusuh pulak dah lepas tu . huh . cerita dia macam ni . si A ni cuma kena mainkan oleh si R sebab kononnya gara gara si A si R putus dengan girlfriend dia dulu . *kisah dulu pun nak diungkit lagi ke?* jadi maksudnya si R ni couple dengan si A untuk balas dendam . pelik k . korang tak rasa ? ada ke patut ? jujur , memang tak patut . 
yang memanaskan keadaan lagi . si A ni suka cari pasal dengan si R . lepas dia cari pasal tu dia minta maaf pulak . *bekedut aku jadinya* pernah korang jumpa perempuan macam ni ? hahahax . ini kali pertama aku jumpa . rusak eh .
adik beradik si R pulak anti dengan adik beradik si A . ya Allah . 
si R berkeras tak nak maafkan si A . si A pulak tak berhenti mengganggu si R . si A kata kat aku , dia sayang si R . si R kata kat aku , dia benci si A . dan aku kata pada diri aku , aku pening ! 
mula mula dua dua kawan aku . tapi sekarang si R je kawan aku . bukan pasal apa . si A tipu aku . berpaling tadah lah aku terus . aku memang jenis yang pantang di tipu . siapa suruh ? 
tapi walau apa pun , aku nak juga tengok dorang berdua ni berbaik . tak elok lah aku rasa . pihak R memaki hamun di facebook tentang pihak A . pihak A tak nak kalah . membalas lagi . perang keluarga betul lah .
yang parah bukan alang alang pihak A memaki hamun . keluar tentang keturunan lah , keluarga lah . itu lah ini lah . malu eh . 
tak boleh di tegur pulak tuh . di tegur sikit , melenting . merajuk . huuhhh ..
tak pernah aku jumpa sepupu macam ni k . setahu ku sepupu ni hubungan dia baik je . macam aku . gaduh pun , bebaik terus . tapi dorang , bertahun tahun berdendam . mula mula aku tak nak kesah . tapi tetiba aku pun terkait juga . apa lagi .... bila dah terbabit ni tak boleh duduk diam lah kan . tapi aku tak nak lah maki maki . sakit tau hati . tolong lah bagi idea macam mana nak cool kan keadaan ;) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen komen dulu baaa :)